براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 778
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 796
بازدید ماه : 1126
بازدید کل : 161855
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

در جهان مدرن و شلوغ امروز ما، خواب چیزی است که اولیت و وقت کمتری برای آن باقی می ماند اما همه ما اهمیت یک خواب خوب را درک می کنیم. روش های فعلی بهینه سازی خواب، آنطور که باید بر اساس چرخه طبیعی خواب درست عمل نمی کنند. اما پروژه Sense قرار است با ترکیب اصول اولیه چرخه خواب با سیستم های مانیتورینگ بی سیم، ایده نظارت جامع بر خواب را پیاده سازی کند.

Sense 2

ظاهر این گجت بسیار ساده طراحی شده است و فضای زیادی از اتاق خواب شما را اشغال نمی کند، همچنین به راحتی می توان آن را بر روی میز یا کمد کنار تخت خواب قرار دهید. کاری که این دستگاه بطور عمده انجام می دهد نظارت بر چرخه خواب شماست. Sense بر وضعیت خواب، بر محیط خواب و هرگونه اختلالی که بر آن وارد می شود نظارت می کند. استفاده از این داده ها به حفظ حالت خواب بهینه کاربر و جلوگیری از مشکلاتی که معمولا با چرخه خواب نا کارآمد در ارتباطند، کمک می کند.

Sense 3

این گجت قطعه ای به نام قرص خواب یا Sleep Pill دارد که در روی بالشت یا کنار تخت باید قرار داده شود، تا بتواند حالت نسبی خواب و حرکت های شما در زمان خواب را پیگیری کند. این داده های جمع آوری شده می توانند با سنجش ها محیطی ساخته شده توسط حسگرهای Sense هماهنگ شوند. سپس بر اساس آن در مورد میزان و بهینه بودن خواب ما، تحلیل و امتیاز ارائه کند. این آمار و اطلاعات از طریق یک اپلیکیشن مخصوص برای تلفن همراه به شما نشان داده خواهد شد تا بفهمید شب قبل خواب خوبی داشتید یا خیر.

Sense 1

اما دانستن شرایط خواب بهینه بدن شما تنها بخشی از قابلیت های این دستگاه است. Sense به گونه ای طراحی شده است که قادر به ساخت یک برنامه خواب خودکار و با ثبات، با استفاده از سیستم زنگ هشدار هوشمند است. با استفاد از مجموعه داده هایی که در اختیار Sense است می تواند زمان دقیق شروع چرخه خواب ما را تعیین کرده و زمان فرا رسیدن آن را با یک هشدار به موقع اطلاع دهد. اگر در هنگام خواب، داده ها تشخیص دهند که الگوی خواب شما مختل شده است. این دستگاه می تواند با پخش کردن نویز سفید و یا صدای بارش باران، چرخه خواب شما را به حالت اول باز گرداند.




:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : جمعه 3 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com